מלון רויאל גארדן אילת

מלון רויאל גארדן אילתמחפשים לצאת לחופשה בישראל? רוצים לבקר באילת? מחפשים מלונות באילת שהיו מתאימים בדיוק בשבילכם? הכירו את מלון רויאל גארדן אילת, אחד המלונות המפוארים ביותר שיש כיום באילת, ונחשב לאחד המלונות הבכירים של אחד מהחברות המלונות הגדולות בישראל.

רויאל גרדן אילת הוא מלון שקיים כבר מעלה לעשרים וחמש שנה בעל חמישה כוכבים. מלון רויאל גארדן ממוקם בלב אילת, בסמוך לחוף הים. ממוקם במיקום נוח, בסמוך לחוף הים ויש בו מגוון רחב של בריכות ומגלשות מים.

בנוסף, המלון מציע שתי מסעדות – אחת איטלקית ואחת יפנית – וכן ארבעה ברים: טרקלין מועדון חוף, טרקלין Sky Bar על מרפסת הגג, מחוץ לאונג' המשחקים בר מול פארק המים ומסעדת Sky Family Restaurant & Ice קרם בר מול הבריכה המקורה. ישנן גם מסעדות שונות בבתי המלון בהן האורחים יכולים ליהנות ממטבח בינלאומי או מנות מקומיות.

קצת על העיר- אילת

אילת היא העיר הדרומית ביותר בישראל, והיא ממוקמת בקצה הדרומי של ים סוף. הוא מושך מבקרים רבים כל השנה בגלל קרבתו למים החמים של מפרץ עקבה, כמו גם החופים היפים שלו, שוניות האלמוגים ושמורות הטבע. באילת יש אטרקציות רבות החל מאתרים היסטוריים ועד לפעילויות חוצות. גלה הכל על העיר הדרומית ביותר בישראל!

בית מלון רויאל גארדן אילת – חופשה מפנקת במיקום מיוחד

מלון ישרוטל רויאל גארדן אילת ממוקם במרחק של 10 דקות בלבד משדה התעופה, רק עשר דקות נסיעה משדה התעופה. המיקום מציע שפע של מקום לספורט מים ולשיזוף. המלון מצויד היטב במסעדות, ברים ובתי קפה, כמו גם ספא בריאות עם בריכה ומרכז כושר. במלון ישרוטל רויאל גארדן אילת חדרים גדולים ומרווחים עם מרפסות המשקיפות לים או לגן. ישנן גם שתי מסעדות המגישות מנות טעימות מהמטבח לארוחות צהריים וערב. לאף מלון אחר באילת יש נוף כל כך יפה על מפרץ עקבה כמו זה. זה לא רק מהחדר שלך אלא מכל הסביבה!

מלון רויאל גארדן אילת סוגי חדרים

אין אחד שלא מחפש להנות בחופשה שלו ולהתפנק בחדר גדול ומפנק אנחנו יכולים לספר לכם שכל החדרים מצוידים במיזוג אוויר, ובנוסף יש גם מרפסת פרטית עם נוף לים ולבריכת המלון (כמובן תלוי באיזה סוגר חדר תברחו במעמד ההזמנה), חשוב לציין שבחדרים במלון רויאל גארדן אילת טלוויזיה בלוויין ועוד מתקנים רבים, אשר יגרמו לחופשה שלכם להראות אחרת עם פינוקים רחבים.

במלון החדרים גדולים ומרווחים עם מרפסות המשקיפות לים או לגן. ישנן גם שתי מסעדות המגישות מנות טעימות מהמטבח לארוחות צהריים וערב. לאף מלון אחר באילת יש נוף כל כך יפה על מפרץ עקבה כמו זה. זה לא רק מהחדר שלך אלא מכל הסביבה!

רויאל ביץ אילת אטרקציות

מלון רויאל גארדן בעל חוויה עוצרת נשימה ונחשב לאחד המלונות יוקרה בישראל, האורחים יוכלו ליהנות מהמתקנים והשירותים הנהדרים של למלון להציע, האורחי המלון יכולים ליהנות משחייה בבריכה ובחדר כושר של המלון, ולנוח על שפת הים. במלון יש פארק מים מקורה למי שלא רוצה לצאת אל החום, יחד עם מספר בריכות למי שרוצה להשתזף או ללכת לשחות.

לבילוי, האורחים יכולים ליהנות ממוזיקה חיה במסעדת The Point והבר, כמו גם לקחת חלק בהדגמות בישול של שפים סלבריטאים ישראלים.

מלון רויאל גארדן אילת כולל מגוון אטרקציות לכל הגילאים. המלון קרוב לכל האטרקציות המרכזיות של אילת. האורחים יכולים גם ליהנות מפעילויות חוף כגון קיאקים, סקי סילון וצלילה.

רויאל גארדן אילת בריכה

עם חוף הים העצום והבריכה הפרטית שלו, רויאל גארגן מציע שהות יוקרתית המשאירה אותך מרגיש כמו מלכים. מלון רויאל גארדן זכה בפרסים ובשבחים רבים על השירות, האירוח והיוקרה ללא תחרות. אחד המאפיינים הפופולריים ביותר של רויאל גארדן הוא הבריכה הפרטית שלהם עם אגף נפרד לילדים עבור משפחות עם ילדים מתחת לגיל 12 שנהנה בשלווה בזמן שההורים נהנים מהצד השני. כל האורחים מתקבלים בברכה עם משקה מרענן ליד אזור הבריכה. במלון בריכה מקורה לילדים הפתוחה כל השנה.

יש שתי בריכות שחייה עם מגלשת מים, מגרש משחקים לילדים וקולנוע חיצוני. המלון מספק לאורחים גם מגרש טניס, מרכז כושר ובריכה מקורה. יש גם מגרש משחקים חיצוני לילדים הכולל חדר כושר במלון רויאל גארדן וג'ונגל צבעוני וטרמפולינה.

גלריית תמונות

תוכן עניינים

שתף בית המלון

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook