מלון לגונה אילת

מלון לגונה אילת – חופשה מפנקת לכל המשפחהמלון לגונה אילת – חופשה מפנקת לכל המשפחה

אם מתחשק לכם להתפנק בחופשה מושלמת בסטנדרטים גבוהים, מלון לגונה אילת הוא לגמרי המקום בשבילכם. המלון נחשב לאחד מהמלונות הטובים והיוקרתיים שניתן למצוא באילת והוא מתאים גם למשפחות עם ילדים אך גם לזוגות אשר מחפשים מקום למנוחה ומרגוע.

מלון לגונה הכל כלול – משאירים את הארנק בבית!

מעוניינים בחופשה מושלמת? הדרך לעשות זאת היא לבחור במלון הכל כלול. כאשר אתם מזמינים חופשה במלון לגונה, אתם מקבלים חוויה שלמה ואין צורך לשלם בנפרד בכל פעם שרוצים לאכול. במסגרת העסקה תוכלו לקבל ארוחות, משקאות ללא הגבלה של כמות וגם חטיפים ונשנושים.

כך לדוגמה, כאשר תשבו בבר הבריכה של המלון, תוכלו ליהנות ממשקאות קלים וגם מבירות, סמודיז ושתייה חריפה. בנוסף בלובי בר של מלון לגונה הכל כלול תוכלו להזמין קפה ועוגה וגם משקאות חמים נוספים לפי בחירתכם.

במידה ואתם מגיעים עם ילדים, תוכלו להזמין גם (ללא תוספת תשלום כמובן) גלידות וקרטיבים לאורך כל שעות היום וארוחות טעימות ומפנקות במסעדת המלון.

מיקום בית מלון לגונה

אפשר להגיד שהמיקום של בית מלון לגונה אילת הוא אחד מהיתרונות המרכזיים שלו מאחר והוא ממוקם על טיילת החוף הצפוני של אילת. המלון קרוב מאוד למרכזי קניות ואזורי הבילוי המרכזיים של עיר הנופש.

בית מלון לגונה אילת – בילוי מושלם עם הילדים

פרט לעובדה שבמלון תוכלו להזמין אוכל בשפע וגם שתייה ללא הגבלה וללא תשלום נוסף, המלון נחשב למקום מושלם בעבור חופשה עם הילדים בשל המתקנים שניתן למצוא בו. פרט לבריכה הגדולה והמפנקת שבה הילדים יכולים לשחות ולהשתולל, בית מלון לגונה אילת מציע מגוון פעילויות לילדים ונוער החל מסדנאות שונות של יצירה, קסמים, תיאטרון בובות וכו' ועד חדר PLAYZONE שבו יש משחקי מחשב וקונסולות משחק כמו פלייסטיישן, אקס בוקס ועוד. יש לשים לב כי שעות הפתיחה הם החל מהשעה 10:00 עד השעה 20:00.

מלון לגונה – מחירים ועלויות

המחירים, כפי שבוודאי הבנתם – משתנים בהתאם למספר שיקולים כמו העונה בה מוזמנת החופשה או הימים הספציפיים בשבוע וכמובן סוג החדר במלון שברצונכם להזמין. בדרך כלל המחירים ללילה נעים בין 1,300 ₪ ללילה ועשויים להגיע גם עד 2,000 ₪ אך אנו חוזרים ומדגישים, המחירים עשויים להשתנות מעת לעת ולכן נדרש לבדוק זאת בצורה מעמיקה לפני הזמנת החדר. מעת לעת ישנם מבצעים של הרשת בנוגע לחופשה במלון לגונה ולכן המחירים עשויים להיות נמוכים יותר.

מתי כדאי להזמין חופשה בבית מלון לגונה?

התקופה העמוסה והמבוקשת ביותר היא כמובן עונת הקיץ. בעונה זו המלון עמוס באורחים אך תמיד כדאי לבדוק בנוגע לזמינות. המלצתנו היא להזמין את החופשה בבית מלון לגונה מספר חודשים מראש וזאת על מנת לשריין את המועד הרצוי ולוודא שגם החדרים שרציתם יהיו פנויים.

מידע נוסף שחשוב לדעת על המלון

חשוב לדעת כי לא תתאפשר כניסה מוקדמת אל המלון כי הכניסה היא החל מהשעה 13:00. קבלת החדרים מתבצעת החל מהשעה 15:00 בעוד פינוי החדר הוא עד השעה 12:00. דבר נוסף שחשוב לזכור הוא שאין כניסה לבעלי חיים לא לחדרי המלון וגם לא לשאר האזורים והשטחים ולכן למקרה ששקלתם להביא אל החופשה את הכלב או החתול, כדאי לוותר על הרעיון 😊.

כמו כן, במלון לגונה אילת ישנו חיבור WIFI גם בחדרים וגם בשטחים הציבוריים של בית המלון ולכן תוכלו לגלוש בצורה קלה ונוחה מכל מקום.

גלריית תמונות

תוכן עניינים

שתף בית המלון

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook