חדרים במלון לגונה אילת

דף הבית » חדרים במלון לגונה אילת

חדרים במלון לגונה אילתחדרים במלון לגונה אילת

אם אתם מוכנים להתפנק על נופש מהסרטים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מלון לגונה באילת, אחד המלונות שמארחים את כמויות התיירים הכי גדולות במהלך כל שנת תיירות. החדרים כוללים את כל מה שתצטרכו, החל ממיני בר, דרך אבזור מלא בחדר הרחצה ועד מיטות מפנקות במיוחד, הכול תמצאו כאן. הנה כל מה שכדאי לדעת על החדרים במלון. 

אם אתם מחפשים אחר בית מלון באילת שהכול כלול ושיודע לפנק אתכם מצאת החמה ועד הלילה, אתם מחפשים את מלון לגונה באילת. המלון מדורג כמלון 4 כוכבים, כאשר הפינוק האולטימטיבי בו הוא הדיל של הכול כלול, תוכלו להנות גם מהמיקום האסטרטגי של המלון הזה. מלון לגונה ממוקם במרחק של כ-3 דקות הליכה מחוף הים והוא צמוד למרכזי בילוי אילתיים. ואם אתם תוהים לגבי סוגי החדרים במלון, נשמח לתת לכם כאן את כל המידע, כולל מחירים לחדרים במלון לגונה – הכול כלול אילת. 

סוגי החדרים במלון לגונה באילת – 4 כוכבים של הכול כלול

הגעתם למלון לגונה? זה אומר שכנראה השארתם את הארנק שלכם בבית, כי כאן אין שום צורך לפתוח ארנקים. המלון כולל את כל מה שאתם צריכים, לרבות חדרים עם נוף להרים של אילת. אין משהו יותר רומנטי מאשר נופי הרי אילת, ככה שאתם מוזמנים להכיר את חדר נוף הרים.

חדר נוף הרים הוא חדר בגודל של 22 מ"ר, כאשר הוא מאובזר גם עם מרפסת מקסימה שמשקיפה ישירות על הרי אילת. אתם יכולים לדמיין את שעות הדמדומים אחה"צ המאוחרים? כיף גדול, מומלץ להצטייד בכוד יין משובח כלשהוא. המחיר ללילה בחדר נוף הרים הוא 1,453 ₪ (עשוי להשתנות, יש ליצור קשר עם המלון). 

חדרים נוספים במלון לגונה באילת

כבר אמרנו שאין כאן צורך בארנק? במלון לגונה תוכלו להנות מארוחות עשירות במהלך כל היום, ארטיקים, קינוחים, פירות ופינוקים שווים שמגיעים ישירות לבריכה. ואם כבר הזכרנו בריכה, יש במלון לגונה חדר נוף לבריכה בעלות של כ-1,533 ₪ ללילה. חדרים עם נוף לבריכה הם בגודל של 23 מ"ר, והם מתאימים במיוחד לזוגות. 

חדרים עם נוף לבריכה מאובזרים במיטות זוגיות גדולות QUEEN SIZE, כמו גם מקרר מיני בר עם פינוקים שונים, טלוויזיה בלוויין ועוד. בחדרים אלו תוכלו למצוא חדרי מקלחת מאובזרים עד רמת הסבון וקרם הגוף. בנוסף, בחדרים אלו תוכלו למצוא גם ארון בגדים, שטיחים מקיר לקיר ועוד. 

חדרי משפחות במלון לגונה באילת

מלון לגונה באילת הוא מלון הכול כלול שמתאים במיוחד למשפחות עם ילדים. כשהכול כלול, אתם יכולים להתרווח אחורה בכיסא השיזוף בבריכה, בזמן שהילדים עצמאיים לגמרי ומצטיידים בפינוקים שונים מתי שרק בא להם. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, אנחנו נשמח להכיר לכם את חדרי המשפחות שפונים לבריכה. חדר משפחה שפונה לבריכה, עלותו היא כ-2,003 ₪ ללילה למשפחה. עוד לא ארזתם מזוודה?